..::دیــــــــدنی و دانــــــــلود::.


 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 30 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 30 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 27 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 27 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

100% تست شده-اسکن شده با 3 آنتی ویروس برتر جهان-بدون نیاز به سریال-به صورت Bootable!
به دلیل درخواست های متعدد کاربران محترم سایت میهن دانلود مبنی بر قرار دادن آپدیت های جدید ویندوز ایکس پی بر آن شدیم تا جدید ترین آپدیت های این ویندوز قدیمی و کاربر پسند را برای شما کاربران عزیز قرار دهیم. البته آپدیت ماه های 2010 March و June این ویندوز قبلآ در سایت قرار گرفت و امروز جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی را که تا اواسط ماه اکتبر October 2010 یعنی چند روز پیش می باشد را برایتان آماده کرده ایم. این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست شده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. همچنین در ویندوز هیچ نوع دستکاری صورت نگرفته و به صورت اورجینال می باشد. علاوه بر این فایل های ویندوز توسط 3 آنتی ویروس برتر جهان BitDefender, ESET و Kaspersky به صورت کامل اسکن شده هیچگونه فایل مخربی درون ویندوز یافت نشد. بعلاوه این ویندوز به صورت Bootable است و نیز در هنگام نصب نیازی به وارد کردن سریال نیست. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز ایکس پی است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. البته چند تغییر کوچک هم در ظاهر نرم افزارهای ویندوز ایجاد شده که این تغییرات در نرم افزار های Windows Media Player و Internet Explorer میباشد در واقع شما در این ویندوز از نسخه 11 نرم افزار ویندوز مدیا پلیر استفاده خواهید کرد که میتواند تمام فرمتهای مالتی مدیا را در آن اجرا نمایید و همچنین از نسخه 8 نرم افزار اینترنت اکسپلورر استفاده خواهید نمود که مرور وب را با امنیت و سرعت بیشتری نسبت به قبل تجربه خواهید کرد. بعلاوه این نسخه از ویندوز ایکس پی به طور کامل از درایورهای SATA‌ ، RAID و SCSI پشتیبانی می کند و نیز این درایورها در آن قرار گرفته است. البته همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود اولین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز ایکس پی را که در اواسط October 2010 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما قرار داده است زیرا اکثر سایت های ایرانی نسخه های مختلف این ویندوز را با قیمت های بسیار بالا برای فروش قرار داده اند که ما آن را به صورت کاملآ رایگان برای شما تهیه کرده ایم.
 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 26 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

حتمآ همه ی شما در کامپیوتر خود عکس و فیلم خانوادگی دارید و برای اینکه آنها را از دسترس افراد بیگانه مخفی کنید از روشهای مختلفی برای اینکار استفاده کرده اید. امروزه با پیشرفت بسیار سریع نرم افزار های جاسوسی و برنامه های هک افراد سعی می کنند که از بهترین روش برای محافظت از سیستم خود استفاده کنند. یکی از این روشها استفاده از نرم افزار های قفل گذار است. تا به حال نرم افزار های مختلفی در زمینه قفل گذاری بر روی کامپیوتر ساخته شده که تا حدودی قابل اطمینان می باشند. به همین منظور امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن می توانید از فایل های شخصی خود در کامپیوتر محافظت کنید.
نرم افزار SafeLock محصول شرکت Wondershare میباشد که یکی از بزگترین و قویترین شرکتهای ساخت نرم افزارهای کاربردی در سراسر جهان به شمار میرورد. این نرم افزار میتواند به راحتی هرفایلی را با هر پسوندی که باشد قفل کند. نحوه ی محافظت این نرم افزار از فایلهای قفل شده کمی با سایر نرم افزارهایی که تا به حال با آنها کار کرده اید متفاوت است! همانطور که در اکثر نرم افزارهای قفل کننده فایل و پوشه دیده اید، نرم افزار مورد نظر تنها پسوردی را بر روی فایل قرار میدهد که وقتی شما بر روی آن فایل کلیک میکنید از شما درخواست وارد کردن پسورد را دارد مثلآ اگر شما فایلی مانند عکس را قفل کنید به راحتی میتوان از ظاهر ان فهیمید که این فایل، یک فایل عکس است که قفل شده. اما این نرم افزار از روشی مطمئن تر برای قفل کردن استفاده میکند در واقع وقتی شما فایل عکسی را با استفاده از این نرم افزار قفل میکنید، این نرم افزار پس از قفل گذاری پسوند آن را تغییر میدهد که در اینصورت به هیچ طریق نمیتوان فهیمد که این فایل چه نوع فایلی است زیرا ظاهر آن کاملآ تغییر کرده و در نتیجه فایل مورد نظر را فقط میتوان با استفاده از خود نرم افزار باز کرد زیرا فقط خود نرم افزار قادر به شناسایی آن است. همچنین از این نرم افزار برای مخفی نمودن و یا قفل گذاری بر روی پوشه و درایوهای ویندوز نیز میتوان استفاده کرد. محیط نرم افزار بسیار ساده است و عملیات قفل گذاری در سریعترین زمان ممکن صورت میگیرد که تمام این مزیتها دست به دست هم داده تا این نرم افزار را به یکی از قویترین و محبوب ترین نرم افزارهای قفل گذار در میان کاربران تبدیل کند.
 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 26 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

مجموعه پیش رو شامل آیکون های زیبا و با کیفیت است که در دو فرمت ICO و PNG در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. از این آیکون ها می توانید در طرح های خود استفاده کرده و یا برای زیبایی محیط دسکتاپ خود از استفاده نمائید. در این مجموعه 46 آیکون حرفه ای فانتزی قرار داده شده است و از حجم کمی نیز برخوردار می باشد.


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 26 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

برای اینکه بتوان در دنیای اینترنت به جستجوی موضوعات مختلف پرداخت باید از موتورهای جستجوگر اینترنتی استفاده کرد. تا به حال موتورهای جستجوگر مختلفی در اینترنت قرار داده شده اند که روزانه به کاربران در پیدا کردن موضوعات مورد نظرشان کمک های بسیار زیادی می کنند. در این میان موتور جستجوگر گوگل جز پرطرفدارترین موتورهای جستجوگر اینترنتی می باشد و مطمئنآ اکثر شما برای جستجوی مطالب مورد نظرتان از این موتور جستجوگر استفاده کرده اید. در واقع شما برای پیدا کردن مطالب مورد نظر خود وارد سایت www.Google .com می شوید و با تایپ موضوع مورد نظر خود به جستجوی آن میپردازید. این موتور هم تمامی سایت های مرتبط با موضوع شما را نمایش می دهد که با کلیک بر روی هر کدام از آنها می توانید وارد سایت مورد نظر شوید. اما در اکثر مواقع تعداد سایت های پیدا شده بسیار زیاد است و حتی در موضوعی که شما جستجو کرده اید هم مطلبی ندارند. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است موتور جستجوگر گوگل را هک کند.
نرم افزار Google Hacks خیلی دقیق تر از سایت گوگل به جستجوی مطالب می پردازد. در واقع این نرم افزار مستقیمآ با موتور جستجوگر گوگل در ارتباط است و وقتی شما به جستجوی موضوعی با استفاده از این نرم افزار می پردازید سایت های پیدا شده خیلی نزدیکتر به موضوع مورد نظر شما هستند و اینطور نیست که چندین هزار سایت پیدا شوند که در این میان تنها چند سایت مرتبط با موضوع مورد نظر شما باشند. این نرم افزار از محیط بسیار ساده ای برخوردار است و کار با آن بسیار آسان می باشد کافیست که پس از اجرای نرم افزار، به اینترنت متصل شوید و سپس در کادر بالای نرم افزار موضوع مورد نظر خود را تایپ کنید بعد از اینکار می بایست یکی از گزینه های Music, Book, Video, Tools, Hacks, Proxy, Lyrics, Fonts, Application, Torrent, Cache, Web hosting را انتخاب کنید پس از اینکار و انتخاب گزینه ی Search، مرورگر نصب شده بر روی سیستم به صورت خودکار اجرا خواهد شد و صفحه ی سایت گوگل را نمایش می دهد که سایت های مرتبط با موضوع شما در آن قرار گرفته اند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان جستجوی بسیار دقیق است در واقع وقتی شما مثلآ گزینه Video را انتخاب می کنید قسمت دیگری نیز ظاهر می شود که مربوط به انتخاب نوع فرمت فایل ویدیویی است که در اینجا می توانید هر کدام از فرمتهای mpg, avi, wmv, divx, flv را انتخاب کنید تا عملیات جستجو بسیار دقیق تر صورت گیرد. این قسمت برای اکثر موضوعات نمایش داده میشود که میتوانید هر کدام از فرمتها را برای جستجوی دقیق تر انتخاب کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 26 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 26 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

فرمت : AVI
حجم:700مگابایت
محصول:امریکا,کانادا
زبان:انگلیسی
ژانر:اکشن


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 25 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 25 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 25 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 25 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

تصاویر طراحی شده دیجیتالی که برگرفته از عناصر مختلف داستانی هستند همواره از علاقه مندان بسیاری برخوردار بوده اند و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده اند. از این رو امروز در سایت میهن دانلود مجموعه 81 عکس زیبا از همین تصاویر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این عکس ها از کیفیت بسیار خوب و حجم مناسبی برخوردارهستند.
برای دانلود مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 25 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

گیتار یکی از محبوب ترین سازهای موسیقی به شمار می رود و اکثر هنرجویان رشته ی موسیقی به این ساز علاقه ی بسیار زیادی دارند. برای اینکه بتوان بر صدای خروجی از گیتار مدیریت نمود داشتن نرم افزاری قوی و حرفه ای الزامی است. از همین رو امروز در میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در زمینه آهنگسازی با گیتار کمک می کند. نرم افزار Guitar Pro یکی از حرفه ای ترین و محبوب ترین نرم افزراهایی که تا به حال برای آهنگسازی و مدیریت بر روی گیتار ساخته شده است. این نرم افزار به دلیل کاربردها و قابلیت های متفاوت آن کاربران بسیاری زیادی را به سمت خود کشانده و همچنین داشتن محیط ساده و نیز کاربرد آسان آن موجب شده تا تمام کسانی که به نحوی به گیتار و آهنگسازی علاقه دارند اعم از مبتدی تا پیشرفته از این نرم افزار استفاده کنند. بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در جهت ساخت هسته ی نرم افزار مانند داشتن موتور بسیار قدرتمند موجب شده تا صدای نواخته شده به صورت کاملآ طبیعی باشد به گونه ای که انگار از آلات واقعی موسیقی برای نواختن استفاده شده است. یکی دیگر از قابلیت های بسیار خوب این نرم افزار داشتن سیستم نمره دهی است که برنامه پس از پایان نواختن موسیقی نمره ای را مناسب با عملکرد شما نمایش می دهد که این یکی از مزیت های بسیار خوب این برنامه به شمار میرود. بعلاوه در این نرم افزار قابلیت ها و امکانات متعدد بسیار زیادی قرار گرفته که توضیح هر کدام از آنها در اینجا امکانپذیر نمی باشد قطعآ شما با کمی کار در محیط برنامه به تک تک قابلیت های آن پی خواهید برد.


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 25 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

بهتر و قدتمند تر از نرم افزار گوگل ارث!
امروزه نرم افزارهای مشاهده ماهواره ای سطح زمین از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم در همین زمینه کاربرد دارد. نرم افزار NASA World Wind از جمله نرم افزارهای قدرتمند مشاهده ماهواره ای سطح زمین به صورت سه بعدی و پدیده های جوی میباشد. این نرم افزار توسط سازمان ملی هوا و فضانوردی امریکا NASA توسعه یافته و شما با استفاده از آن به راحتی می توانید نقاط مختلف کره ی زمین را از بالا تماشا کنید. این نرم افزار رقیب قدرتمند نرم افزار گوگل ارث به شمار می رود و حتی میتوان آنرا برتر از گوگل ارث دانست زیرا این نرم افزار تصاویر را از 6 ماهواره پیشرفته دریافت می کند و این درحالی است که نرم افزار گوگل ارث تنها از سه ماهواره تجاری برای دریافت تصاویر استفاده می نماید. همچنین در نرم افزار شرکت ناسا دسترسی شما به تصاویر گسترده تر خواهد بود و زوم بر روی تصاویر در این برنامه نسبت به گوگل ارث خیلی بیشتر است. علاوه بر این تصاویری را که این نرم افزار نشان می دهد مربوط به چند ساعت قبل است و این در حالی است که در گوگل ارث تصاویر به چنین ماه قبل بر میگردد.
 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 25 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 25 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 24 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 23 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 23 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 22 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 22 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 20 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

نام بازی:Lost planet 2
سازنده:capcom
ناشر:capcom
سبک:سوم شخص اکشن
پلتفرم:pc.ps3.360
میانگین امتیاز:7/10
وقتی برای اولین بار تریلر بازی را در نمایگاه ای تری 2009 دیدم ،خیلی نسبت به بازی امیدوار شدم ،بازی با سبک سوم شخص کاورگیری سوم شخص با گرافیک بسیار بالاتر از نسخه اول با صحنه های اکشن و پر از زد و خورد که نوید یک بازی سطح بالا را در سبک سوم شخص می داد.حدود یکسال و چند ماه از ان ماجرا می گذرد و ما همچنان منتظر تجربه کردن این محصول کمپانی نام آشنای زاپنی خالق سری رزیدنت اویل هستیم .گمانم این آرزو دادر به تحقق دست پیدا می کند و بالاخره بعد از چند ماه از عرضه نسخه های کنسولی بازی ،نسخه رایانه این بازی هم وارد بازار شده است.
سیاره گمشده 2حداقل تنوع بیشتری در مقایسه با قسمت اول خود دارد. شما در لوکیشن‌های مختلفی به مبارزه مي‌پردازید که یکی از دیگری دیدنی تر است. توفان و رعد و برق، صحرای داغ و سوزان، دریای خروشان و جنگل‌های انبوه بخشی از محیط پرتنوع بازی است. طراحی دشمنان مثل غول‌های عظیم‌الجثه هم، دهان پرکن است و شما را مجاب مي‌کند که Lost Planet 2 بی شک همان بازی تیراندازی هیجان‌انگیزی است که دنبالش بودید.وقتی کنترلر را به دست بگیرید، حساب کار هم دست‌تان مي‌آید. آن موقع است که اشکالات طراحی بازی پشت سر هم خودنمایی مي‌کنند. در واقع کپکام نه تنها اشکالات قسمت اول را برطرف نکرده، بلکه چند مورد دیگر هم به این فهرست افزوده است.
داستان:
در گذشته ساكنین این سیاره منبعی پر انرژی به نام Thermal Energy را پیدا می كنند. این ماده دارای مولكول های پر جنبشی است كه بسیار سریع تر و بهتر از هر انرژی دیگری می سوزند و انرژی تولید می كنند. گرمای ایجاد شده در این واكنش بسیار زیاد است، به طوری كه هر موجودی می تواند در این سیاره با این درجه سرمای زیاد زندگی كند. اما داستان از این جا شروع می شود كه TE را باید از سطح زیرین سیاره و جانورهای موجود در آن كه قطعا مالكین و صاحبان سیاره هستند به دست آورد. انسان ها برای بقا وارد جنگی بزرگ با میزبان ها می شوند و داستان طوری پیش می رود كه خود انسان ها به دو دسته تقسیم می شوند. سودجویانی كه با نام Pirate به دنبال TE هستند و انسان هایی كه TE را تنها برای بقا می خواهند. با آب شدن یخ ها و به دست آمدن TE، انسان ها راحت تر می توانند زندگی كنند و تجهیزات نظامی آن ها بسیار قوی تر می شوند، از طرفی گرم تر شدن سیاره E.D.N III و تغییر آب و هوای این اكوسیستم باعث شده ساكنین بومی این جزیره كه همان هیولاها باشند، قوی تر و چالاك تر شوند. همه چیز برای یك جنگ بزرگتر و سخت تر فراهم است و شما در قالب یك سرباز خبره با جوخه چهار نفره خود وارد این جنگ می شوید.
 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 19 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 19 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 17 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 17 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

خلاصه داستان: سریال v مجموعه ای درام جدید است که محصول جدید abc میباشد. یک روز هم زمان سفینه هایی بر فراز شهرهای بزرگ دنیا به پرواز در میان و به نظر میرسه سرنشینان درون این سفینه ها بیگانه ها هستن و طبق گفته ی خودشون قصد صدمه زدن به کس یا جایی رو ندارند و هنوز معلوم نشده که از زمین و زمینی ها چی میخواند.از بازیگران این سریال هم میشه به Joel Gretsch ( تام بالدوین در سریال ۴۴۰۰ ) و Elizabeth Mitchell ( جولیت در سریال Lost ) اشاره کرد. بازدیدکنندگان از سیاره‌ای زیبا با شهرهای بزرگ و اقیانوس‌های عظیم آمده‌اند که برخلاف زمینی‌ها آنرا به کشورهای مختلف تقسیم نکرده‌اند و همه اهل یک کشور هستند! کشوری که رهبری آنرا «آنا» (با بازی Morena Baccarin) برعهده دارد. در ادامه‌ی اتفاقاتی که در قسمت اول سریال V می‌افتد، متوجه می‌شویم که بازدیدکنندگان همین‌طور سرزده هم نیامده بودند! عده‌ای از آن‌ها در لباس انسان، سال‌هاست که در کنار بشر می‌زیند. گویا برنامه‌ی آنها نابودی همه‌ی مردان، زنان و کودکان از روی زمین است! اما اکنون آنها سلاح ویژه‌ی «اعتماد اکثریت انسان‌ها» را در دست دارند و همین عامل هم موجب می‌شود تا کار برای اقلیت قلیلی هم که از موضوع اطلاع دارند، سخت شود …

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 16 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 16 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

 حتمآ اکثر شما با محصولات کمپانی EA آشنا هستید. از جمله معروف ترین محصصولات این کمپانی بزرگ را میتوان به مجموعه بازیهای جنون سرعت Need For Speed اشاره نمود که به جرات میتوان آنها را به عنوان زیبا ترین و پر طرفدارترین بازیهای اتومبیل رانی در سراسر جهان قلمداد نمود. هر ساله بازی جدیدی از سری مسابقات جنون سرعت از این شرکت روانه بازارهای جهانی میگردد که عمدتآ با فروش بسیار بالایی رو به رو می گردد. در سال 2009 بازی Shift از سری بازی های NFS وارد بازار شد که با فروش بسیار خوبی رو به رو گردید. یکی از محصولات قدیمی این شرکت Most Wanted می باشد که قطعآ اکثر کسانی که به سری بازیهای NFS علاقه مند اند آنرا می شناسند. میتوان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری Most Wanted از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. امروز در سایت میهن دانلود نسخه 2010 این بازی پر طرفدار را با امکانات جدید و ظاهر کاملآ تغییر یافته برایتان آماده کرده ایم. بازی NFS Most Wanted Unique 2010 از لحاظ محتوا و سبک بازی کاملآ شبیه نسخه قدیمی خود است در واقع شما در ابتدا با BMW که در اختیار دارید شروع به مسابقه می کنید و سپس با از دست دادن آن و انتخاب ماشین جدید اقدام به سپری نمودن Black List خواهید نمود تا در مرحله پایانی BMW خود را پس بگیرید. اما ظاهر بازی دستخوش تحولات گوناگونی گشته به عنوان مثال BMW شما سفید رنگ بوده و دارای اسپرت ساده می باشد که در این نسخه جدید رنگ آن به مشکی متالیک تغییر یافته و تمامآ اسپرت شده می باشد. علاوه بر این سایر قسمت های بازی تغییر یافته مانند جاده ها ، رنگ درختان و چمن زارها ، ماشین هایی که در حال عبور و مرور هستند ارتقا یافته و به طور کامل اسپرت شدند و بسیاری از قسمت های ریز و درشت بازی تغییر یافتند و زیباتر شدند. این نسخه از بازی مخصوص کسانی تهیه شده که علاقه بسیار زیادی به رنگ ها و ابزارهای اسپرت ماشین دارند.


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 16 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 15 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 15 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 14 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 14 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 13 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 13 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 12 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 12 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 12 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 11 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , bndsun.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com